top of page
חיפוש

איך להבטיח שהיום הראשון ללימודים יהיה מוצלח?


לפני כמה שנים הייתי צריכה לטוס ללוס אנג'לס עם נחיתת ביניים בניו-יורק. אף פעם קודם לכן לא טסתי לבד...מאוד התרגשתי לקראת הנסיעה אבל יחד עם זאת הרגשתי איך רמת החרדה שלי עולה ככל שהתאריך מתקרב- איך אני אסתדר בשדה התעופה בניו-יורק? איך אדע לאן ללכת? איך אמצע את הטרמינל הנכון? מה יקרה אם אפספס את הקונקשיין? ועוד ועוד...

עדי בעלי, קלט את החרדה שלי ועשה איתי תרגול "יבש" - הכין עבורי מפה של המסלול שלי מרגע הנחיתה ועד לעליה לטיסת ההמשך כולל צילומים. שיתפתי אותו גם בכל המחשבות של ה"מה יקרה אם..." והוא ידע לתת לי את כל הפתרונות - רמת החרדה, ירדה פלאים! הגעתי לטיסה הרבה יותר רגועה ובשדה בניו יורק הסתובבתי בהרגשה שכבר הייתי שם פעם ומצאתי את עצמי אפילו מכוונת אנשים אחרים...ולמה אני מספרת לכם את זה?

כי הילדים שלכם אוטוטו ממריאים! חלקם אמנם חוזרים למסגת מוכרת, אבל חלקם יצטרכו להתמודד עם מסגרת חדשה או אם שינויים במסגרת הקיימת. ובכל פעם שאנחנו צריכים להתמודד עם משהו חדש ולא מוכר, אנחנו חווים תערובת של התרגשות וחששות . יש ילדים שהמעברים האלה קלים להם יותר ויש כאלה שפחות...וכשרמת החרדה גבוהה, פעמים רבות אז מתחילות הבעיות - סצנות בכי, כאבי בטן, התנגדות, כל ילד והדרך שלו לבטא את התחושות.

על מנת לעזור להם ולכם , הכנתי עבורכם מדריך קצר הכולל 4 צעדים בלבד, שיהפכו את היום הראשון ללימודים ליום מטעין ללא חששות מיותרים.

אז שתהיה לכולכם התחלה מטעינה!

שלכם,

סיגל ו...סולי!


234 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page